Pages

Thursday, September 16, 2010

Kes bunuh Sosilawati: 4 diarah hubungi keluarga

2010/09/16

KUALA LUMPUR: Semua keluarga mangsa pembunuhan kejam bersama jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati diarah menghubungi keluarga masing-masing pada malam 30 Ogos lalu memaklumkan mereka hanya akan pulang selepas tiga hari atas urusan kerja.
Seorang ahli keluarga perunding kewangan, Noorhisham Mohammad yang juga rakan kepada Ahmad Kamil Abd Karim, 32, berkata dia difahamkan keluarga Ahmad Kamil turut mendapat panggilan sama memberitahu tidak pulang tiga hari.

“Saya mendapat tahu, keluarga Ahmad Kamil juga dihubungi mengenai perkara sama pada malam itu seperti diterima isteri Noorhisham, Suzana Radim Pangat.

“Disebabkan itu semua keluarga terbabit dalam kes ini tidak membuat laporan polis pada hari kehilangan mereka,” katanya yang ditemui semalam.

Menurutnya, pada hari itu, Noorhisham memberitahu isteri yang dia akan ke Banting bersama Ahmad Kamil atas urusan kerja dan sebelum bertolak ke sana, dia juga menelefon memberitahu akan menumpang kereta Ahmad Kamil manakala keretanya ditinggalkan di Shah Alam.

Katanya, pada malam itu kira-kira jam 8 malam, Suzana mendapat panggilan Noorhisham dalam keadaan tergesa-gesa memberitahu tidak akan balik rumah tiga hari serta meminta maaf sebelum memutuskan panggilan telefon.

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/4diarahhubungikeluarga/Article

0 comments:

Post a Comment